我真係5月4日我會開心丫 ..! 不過都吾係GA .. !! -]
我真係好想喊.. 但係我又吾想再為佢喊 ..!! -] 話就話可以放低佢姐 .. 但係真係吾可以..
我真係好中2你-] 但係永永遠遠只可以留你係我心中.. -]
點解.. ?/ 我永遠吾可以搵一個我最愛我既人丫 ..?? '' 我吾想喊喇.. HELP I LOVE U ..
但系你愛既吾係我喇 ..! 我想放低你既時候 .. 我就諗起
我同你既日子 ,,! -] 〞 我同你點開始 .. 你中2佢 -] 甘我系咪要眼白白睇住佢地開心快樂 ..????
佢地開心.. 我真係可以開心..?? 吾得.. 我只可以..可以 ..
心痛 ,,!! ,!!1,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
吾知點解.. .!! 我真係好想學壞 .. 我想食煙 . . 唉..! 次次分手都咁諗..
都吾明點解我會原諒你 ,, 唉丫.. 花心左咁多次 .. I WANT CRY .. SHIT-]
對吾住 ..?? ? ????????????????? 我吾明喇.."
你既大話都幾勁喎.. 又話吾會同吳婉雯講花言巧語..!
而家呢.. ?? 哈 !! 話 .. 愛我一個 .............................................................
|