♥♥ 今日 -] 7點幾番到學校丫 .. -] ''**
♥♥ 就見到曉B同咕咕果D喇 -] ** -] 同佢地傾左陣 ..=]
♥♥ 陳陳同咕咕嗌交??'' 吾知佢地丫 .. -] 我梗係幫佢地喇 ..-]
♥♥ 點知蔡少話我好似幫男女朋友個D人 -] - - ''
♥♥ 之後我話咁都算 - - '' 之後咕咕話-]
♥♥ 屎吾屎我幫你同鄭凱帆 .. -]
♥♥我呆左丫 .. 我話吾喇 .. -]= = ''
♥♥ 我都吾知係咪中2佢 -] ''
♥♥/\/\ '' 之後入番去 .. )))))))** 同卓B佢地會合.."
♥♥ 無無聊聊咁過左幾堂.. =]]]]]]]]
♥♥ 小息好玩唷 ,,!! 屎姣琳 '' +_":}}
♥♥ OH YES ..!!! 勁多人嘩佢..
♥♥ 幫我啤佢果D -] THX你地唷 ..!!!!!!
♥♥ 我都係`中2我D FD多D ..""
♥♥ 呵呵 ,,!!! - ]] WA HA .!!!..?@V@
♥♥ 之後英文堂 .. 比人罰抄 - -'' 死仆街李 .."
♥♥ OH NO ..@! MATHS = = '' 死哂.. !
♥♥ 好撚悶丫 ..! -]]]]] 屌你 ..''
♥♥ 放學後 .??''番左屋企 ..去小婷到哩 .."
♥♥ 哇 .. KAI左了 '' 影左相相 ..-]]]]]] 同影片 ,//||=]]]]
--
|