小熒 ..! 我真係好中2你唷 >3333333<"
我介手 .. 話就話因為帆.. 其實係你 ..
係你令我傷心令我介..
又係你叫我吾好介 BUt..!"
BaBE ..! 我愛你 x10000000000000000000000000000000000
唉 ..! 我真係好愛你唷 ..!
吾似得有d人,, 利用完一個又一個.. /\/\''
個d咪on9囉 ..!!!!
我本身都吾想講你個名.. 但係我真係好卦住你..
你上次踢波,,整親.. =]]
你知我多心痛MA??
我今天晝你的拖鞋..
畫你愛美.. -]]]]]]]
你知不知我多心痛.. -]]]]
令我又想介手.. ""
你能有天.. 不會令我介手MA ..??
BECAUSE..!! I LOVEU ..!
我本身都吾想講你個名出黎 ..''
但係我真係好愛你 ..! = = ''
XDDDDD"'
小蠻 LOVE 小熒 ..!
_________________________________________________________________________________________________
講番先...!!!!!!
今日約左細K番學了 ..!! >3333333<"" 遲到 .. SOR NA ..!
之後係咁玩SMS同小熒 .." BUT佢話冇錢.. - -''
算喇.. xDDDD .!'' 之後同MISS LEE串 ..
WA SA.! 勁好玩 ..
咁人地吾中2自己個位MA - -''
咁都要叫我番去 .."
頂.. 咁咪BEN佢囉..
我勁悽啤佢 ..!
MISS LEE: [[ 你做咩啤我呀 ..??]]
BABE MANB :[[我係中2嘩你呀.. 你吹呀 ]]
MISS LEE:[[ 你講咩呀你 ]]
BABE MANB [[ 野囉]]
開始去番我個位 ..
MISS LEE: [[ 我問你你講咩丫 ..?? ]]
BABE MANB : [[ 吾記得左喇喎 ..! ]]
MISS LEE :[[ 吾記得左 ..? 又啤我 ..? ]]
BABE MAN: [[ 我隻眼有問題丫 .. ]]
MISS LEE: [[我今日有咩得罪你呀又 ..? 講粗口話我 ..?]
我比人屈喎 .. 開始大聲喇 ..!!!!!
BABE MAN: [我冇講粗口話你 .. 你咪屈我 ..!!!! ]]
MISS LEE:[[ 我幾時有話過你呀 ..? ]]
KAI的 .. 之後我仲火.. 火到死 ..爆大聲 ..!
BABE MANB : [[ 你而家咪話緊我囉.. 冇話.. ]]
之後鄧軒同呀哥話 .. : [[ 蔡佩殷 ..你個聲音遇最高十.. 你爆喇 ..'' 10分 ..]]
呀哥係到整到個動作.. 好8痴 - - ''
之後我就勁吾開心咁啤多MISS LEE一眼 ..呵呵..!!
今日去左恩靈到 .. 再去左青太狂玩 ..
xDDDD 下次我一定要小熒手機拎到手..
細飽哩.. 你咁搞小熒 .. 佢嬲緊GA '' 扔你正常.. 做咩咁話佢- - ''
PS:死人吳蔚婷 .. 你幫唇CM都吾幫我 .. 你好野.. 你同佢FD過我喇你..
|