今日好開心呀......因為好多人同我玩!!!
今日有個好[兄弟]黎左我home玩呀!!![5錯5錯]
之後番左home.....一陣Holly打俾我,,叫我去食野!!
但係去之前去左[明得]OK一陣...之後就去左搵佢地啦!!
不過我無食呀...去左十字路口等!!!
不過一陣Holly就走左啦!!!
之後我同個FD去左食糖水...55真係好好味!
但係我5夠飽呀,我地頌去左M記食野tim!!!頌係果度見到牙秋同牙琳tim!!
之後個fd同我係公園坐左陣,我就番左home啦!佢都走左啦!
番到home玩左陣電腦同傾左陣電話就訓左啦!!!'
哈哈哈.........聽日好日子!!!
|