今日有開心同唔開心!唔開心就係俾牙媽now啦!
開心就係因為今日訓左覺啦!哈哈哈........但其實牙媽now我對於我來說係
無咩用!因為佢now唔now都係咁姐!
今日我放左學之後就同左牙秋番去佢home啦!之後我自己都番左home
玩電腦啦!玩玩下牙秋就打左黎同我傾左一陣,傾到無幾耐牙秋就去左訓覺啦!
之後牙欣就打黎同我傾左8min都唔夠就無傾啦!哈哈哈........!之後就同左我
d小學朋友傾左一陣啦!講下講下我都想見番佢地tim!唉!有d眼訓tim,唔打啦!
訓一陣先!哈哈哈...........
``◆°°別 痛惜 他`!! 就 算 哭乾 眼 淚 亦 得不|!
|!°`●!||] 不能和他做情侶 也可以做朋友!!!▊]!°
__*要笑𤥢的聽你怎樣為他付出`'-﹍真的十分難受"●"`__
To 泳琪 |