.◇..×.°發了個很{甜}的白日夢-`';* 然而夢結束後``*我不過是把自己推向更{黑暗}的現實-""',,
哈哈哈______好無聊呀!!!!
今日番左home先知道今日唔洗去溫習呀!!!
本來想同人去打波......但係牙媽唔俾呀!!!
......完.....
好緊牙!!!
明天就去短宣啦!超級爆緊張呀!!!!
因為我咩都未lo過呀!
哈......哈......哈!!!
今日真係好......好.......好悶!!!!
.....[' = '] 唔打啦...!!! 886~
今日真係爆開心呀!!!
因為今日只係返去學校玩,唔洗又上堂呀!!!哈哈哈....
>.<...........
頌有就係明天就開始放假啦!!!
YA.....YA....... (' _ ')
唔想打啦! 886朋友仔........!!!!
真係好開心呀!!!christmas啦!因為christmas一定會放假!
放假d時間雖然ok短,但係的行程就好好玩啦!
因為我會去[本地短宣],so好開心,頌有牙秋,牙欣.......都會去!!!!
但係我知道今次唔係好玩,so我都會認真"小小啦"
哈哈哈!!!!!
'Marry X'mas~Marry X'mas'
理個組合真係好[正........正........正呀!!!!! ~爆鍾意喎~
今朝同牙秋番學......番到去無咩野做,so爆無聊喎!!!!幾乎堂堂都訓呀.......
好無聊咁就過左一日啦!!!!!!真係唔想番去呀!!!!!憎死........!!
就近聖誕節啦___祝聖誕節快樂呀!!
正唔正呀!