今日買咗勁多野,有鞋(好靚架~~~),八折,原價$499,折咗$399,仲送一頂原價$295嘅帽,頂帽都好靚架~~~ 所以用咗$400買咗價值差唔多$800嘅野,抵到爛啦~~~ 所以今日係wise purchase~~ 跟住,買咗Little twin stars 隱形眼鏡盒,Little twin stars 啤牌,Little twin stars膠紙座... 所以大收穫囉~~~
我決定咗唔戴con了,所以個新嘅con盒可以當化妝盒用... 隻眼損咗4個月,今日先好番~~~ 試戴con仲好唔舒服,所以我想放棄... 或者我唔適合戴啩,淚水唔夠~~~
啱啱去完gymnasium,有啲啲攰~~~ 但係有幾日無溫過書啦,所以要努力了。今日安排咗自己溫宗教,唔知點溫~~~ 但都要溫,萬一唔合格,張成績表會好樣衰... 好彩print咗張時間表,唔係就會日日溫自己鍾意嘅科~~~ 忽略其他了~~~
今朝起身,大霧到對面樓都睇唔到,我諗係50米範圍內,令我諗起校長嘅《霧之戀》。跟住成日去咗街,嘩,好曬呀~~~ 曬黑我白晢嘅肌膚~~~ 算啦,個個見到我都話我面青口脣白,好似道友~~~
送啲相俾你睇呀~~~ 用電話影,可能無咁清楚...
       
戰利品如雲~~~ yeah~~~ 
|