Beloved Audrey~~~
A_Hepburn
暱稱: Audrey Hepburn
國家: 香港
地區: 深水步區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
嗚嗚嗚嗚嗚
日花4小時上網已算上癮...
mmm....
好唔開心...
頭一仗~~~
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Westlife~~~
I Lay My Love On Y...
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 5
今日人氣: 4
累積人氣: 1930
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


頭一仗~~~ 愉快 分類: 未分類

今日係第一場戰爭~~~ 今朝起身成副戰鬥格咁,好似係預示成功的一半~~~

話咁快會考了。八點十五分,進入如停屍房冰冷的禮堂,試場主任冷浚的聲音,使我渾身不自然~~~

好彩,好快就適應了試場。

 

「考試即將... 開始~~~」

我打開份卷。今次的strategy唔同,係用咗5分鐘去睇下啲題目嘅分佈同範圍。哈,係我熟悉的範圍,真好了~~~

我小心翼翼地做份卷,慎防俾批卷員扣分的地方。高度集中精神下,做完都係仲有30分鐘(但係我係放慢腳步了),都無乜嘅,今年份卷好淺呀~~~ 都唔知點解啲人話難~~~

MC了,仲難過LQ... 係陰森囉,差啲俾人陰了一題... 好彩改得返。今日考完,今日網上已有答案了... 如果答案無錯,應該錯4題... 如果LQ發揮到水準,咁A都應該手到拿來了~~~ 當然,仲要睇下人地performance如何~~~

做完份卷啦,超攰~~~ 但係今日狀態超好... 我真係叫阿媽封一封利是俾我... hehe。其實考完唔理自己考成點先好,驚打擊自己信心。係要等8月8日,就知自己考成點~~~ 前路茫茫~~~ 唉

休息夠了,聽日要去聖母玫瑰考geog... 希望聽日都有今日咁好運啦!聖母玫瑰,又要一嘗俾成班女仔包圍嘅痛苦了... 

改了background music了,近來好鐘意呢首《痛愛》容祖兒~~~ 






訪客留言 (返回 A_Hepburn 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]