又派卷日~~~
Physics 83 / 100 (今次考第三... 都幾好了。)
中文閱讀 37 / 90 (提起就把鬼火啦,難到飛起的一份卷...)
中文聆聽 42 / 60 (no comment)
中文綜合 37 / 50 (比想像中好了)
中文作文 72 / 100 (寫我嘅弱項說明文都咁嘅分,收貨啦。好彩無寫我嘅強項啫,原來好難寫架~~~ 全級應該第一啩~~~ no sure)
Biology 84 / 100 (haha,比中期考進步咗廿分呀,升咗做全級第二名了... 都係日子有功~~~)
派完卷補課,有啲人呢,dup晒波鐘囉,超麻煩囉~~~ 唔講邊個啦~~~
做完都三點半了,跟住去美孚大新銀行入$800做美國簽證,好似俾人禁水魚咁囉~~~
|