從以前至今
2年了,感情一直起起伏伏
曾經我以為我是最幸福
但不是,雖然我深深愛著你
但是你一直人在心不在
就好像昨天,我只是測試一下你,我只係拖住你隻手,想咀你
你既反應大到...以前,你唔係咁嫁
我愛你但係你唔愛我
算啦,不如......分手啦
雖然同你分手,我好心痛
但係一齊既時候,你個心根本就唔係我到
咁一齊黎做咩??分手啦~