| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 27 日 星期四  |
| 屎忽. |
今日冇功課收,,真係吾想牙,,有功課我返學先有野做架.跟住sir袁話聽日有人黎會考,,要我地整返好個room,,整唔好搵班長,,你個屎忽,,佢地整唔好又關我同超超事牙,,真係屎忽.跟住上基商,,個新牙sir比d屎忽鬼串到o咀,,派左卷比我地,,19/40,,真係屎忽,,佢問邊個係科長,,跟住波波都唔知乜事勁耐先話佢自己系,,個牙sir問我地派左d卷點收,,波波話上堂收,,上你個屎忽波,,我地系係下面收架,,係到吾知做乜,,跟住個牙sir搞左好耐先話點收,,點解你自己唔問矮sir啵,,咁既野我地同你唸好左架啦,,你就問返我地,,kaikai地唷,,跟住d人唔知做乜,,係到整d分同整把野,,比矮sir知左,,真係衰衰唷,,跟住佢叫我地介紹下d組賣d乜,,雞雞個組好丫,,但係比個死矮佬姪,,跟住我地出左去佢話我地都ok,,都吾錯架,,跟住波波個組,,唔知邊個話佢地個組叫"波波戰隊",,又話咩味買但係又準備好,,笑到我地暴哂斃,,跟住我吾記得左攞個張屎忽咩咩報告表,,比矮人罰左,,屎忽鬼.跟住家政2堂勁白痴咁就完左,,都吾知做乜.跟住lunch黎左個東姑頭,,大紫同我講佢個樣好搞野啵,,真係幾搞野既,,好似日本個d唔講野個d扮哂乖個d睥住哂個d,,低低地.跟住落左去小思唔知做乜係到扮挳聯,,傻左.跟住FanFan,,我地係到玩man支筆,,比超姐整爛左,,wakaka,,比人罵,,真係"火羅"爆,,跟住比人畫花左隻手,,咁我真係畫花左佢支a野.放左學去義工,,又話5點半放,,跟住5點9,,放到6點,,至僧佢呢下,,講埋d kai野,,見到個死肥kai都唔開胃啦,,仲要係到扮白痴.死肥kai梁家樂.
|
| 刊登時間︰2006-04-27 11:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
| choir choir`` |
Yo,,今日比人話我個頭唔好咁整個"小小計"係到,,咁都唔得,,咁真係要樣樣衰先得架,,8婆婆.又係個個乜乜馮係到上咩咩人際關係喇,,唉,,又低能,,係咁叫人"分享"自己既"作品",,真係屎忽.跟住kai開冇返,,黎左個a華話係4仔冇格仔既姐姐仔黎,,係咁睥住人,,真係低能kai黎架.跟住FanFan堂,,等左4個字先上堂,,正爆.跟住家政,,叫人講個model著d 3點,,個model係黑鬼黎,,我咪話"好突顯佢既膚色"咁囉,,佢又話唔係,,咁我都唔知可以講d乜乜.跟住Lunch King Kong比老公b個d圍,,King Kong唔知做乜乜,,抵死牙.跟住IS黎左個SIR李耀文,,超串咀唷,,肥Siu都唔夠佢串咀唷,,真係笑爆唷.跟住放左學就lock左locker,,搵老公b,,份野真係cute到暴斃,,多謝老公b唷,,我會愛死你架喇.跟住就返choir,,sing呢個天空之城既日文哥,,真係......sing到我暴斃.
波波真係好人牙,,我講下架咋,,你買野飲比我,,多謝你牙*v*
|
| 刊登時間︰2006-04-26 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
| 返學日` |
今日唸住上去幫下人收功課,,點知上到去就勁亂,,我問洗唔洗我幫,,佢地話唔洗,,咁就算啦.跟住落去周周周會,,C班有人暴斃.嚇親咁啦.跟住上FanFan,,係咁講雞泡魚,,乜雞泡魚真戚咁好食咩.跟住PE,,籃球唷,,好彩我都入到,,成世做"揸圈人"咩.跟住上kai開堂,,唔知點解好痕,,咁我好痕就整架啦,,話我屎忽痕,,你先係屎忽牙~跟住放學去左man home,,4點30走人.跟住night學琴,,miss chan話我靚左,,成熟左,,高左,,可愛左,,真係多謝你牙*V*. |
| 刊登時間︰2006-04-24 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 35 | » | |