- TUNG *3*` - Qooza HK 網上日誌
 

 

 
 
Abby93114

暱稱: TUNG *v*`
性別: 女
國家: 香港

MORE...


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

2006-07-25
//////////
=3=
\\
||||||||||||||||||||...


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 

:: 我的連結 ::

ah wah xanga`
ah wah 留言板`
bowwing xanga
Kayla xanga
恩恩xanga
恩恩畫板
畫板,,



RSS Feed
2006 年 1 月 29 日  星期日   晴天


**恭喜發財!] 愉快

今日10:00幾先get up,,唸住換3個陣,,CARMAN  WU就黎喇**

不過冇同佢講恭喜發choi,,wakaka..- -..

跟住d  ar表就係咁黎係咁黎喇,,個個畫哂眼影咁,,好無奈- -,,

跟住BEE  BEE同我整左個頭,,睇睇,,,,,都OK搞笑,,

頭上面個'計',,真係好高..搞左係左邊..((基本上D頭fa都係哂左邊)

不過幾好睇@@''

整整下CARMAN都整埋,,係後面睇,,我地真係好似..好似..**2姊妹- -

好靚呀,,今年我地都著左條dress,,唔同哂,,XD

坐到3:00幾..走左去第2個home,,

d人都味黎,,好無奈係咁係到整我部mp3,,

係咁打列,,整左成30mins都味整好,,

失敗  x100000000,,

跟住d人黎左,,

真係超級悶,,係咁聽mp3,,睇書,,

同佢地真係冇乜野講,,

但係佢地就係咁望住哂,,係咁講而家既我同以前既我,,- -

我心唸,,::人大就緊係會變架啦,,唔好玩啦~~!::

算啦,,我都係成間屋最細個個,,- -

**比人望既feel真係唔好過**

跟住坐到5:00幾,,走左去酒樓食飯,,

又係得個悶字,,

買左本yes黎睇,,我都好9冇買過喇~~

今期有鬼故睇lo,,都ok恐怖..@@"

係酒樓就係咁睇呢本野,,聽MP3,,

佢地有佢地既麻雀,,我有我既YES同MP3,,

冇計啦,,佢地仲要唱k,,仲要係hoho,,,,----------難聽個隻,,- -

d歌又out哂咁,,真係好驚佢地之後仲會唱咩..- -

真係好驚next同佢地一齊食..- -

真係hohohohohohoho想打比小翔傾陣,,- -

但係唔知點解冇意識地冇打到,,- -

8:00幾,,食飯,,

d野好似好食左咁,,

ok正~~

 

 

 

食到10:00幾,,走人,,

返到去..見到carman  wu係屋企,,

又係到訓喇!happy^^

 

 

今日d利是都ok多..

聽日再黎,,

刊登時間︰2006-01-31 12:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 28 日  星期六   陰天


食飽喇!`] 愉快

岩岩食左個~~~~>福建炒飯

太飽喇實在..

做左兩個100,,

太好玩啦..我第日1定會做好多好多..

做完比d  fd姪返咁..幾好玩呀..串哂咀咁  - -

好想睇春田花花丫..好爆正呀,,

我唸會同敏敏一齊睇啦!!

::春田花花乜都好,就係冇乜客家佬::好kai丫白痴仔~~!^^

如果新年同d  fd出街咁就好喇,,26號你地實好hp架,,玩得咁hp,,你地就好啦~~

今晚食盆choi丫,,又要摷返d好野食啦!

好想做hw架今日..做做下冇做到,,跟住就開左comp啦..

新年就係亂個幾日..亂完就冇野,,又要開始做返d  hw,,

狗年啦..我1定要係下學期'手羅'返d分..今次中文冇左80分,,

唔抵呀..就係呢日冇返..冇左80分..-3-"

呢個新年冇乜野做咁好似..2月2又可能去唔到敏敏個bir party..

我知你實好唔hp  ge~~真係sorry喇~~~~!!

聽日就有得著新3同新鞋喇..又有利是喇~~

狗年快樂!!**

刊登時間︰2006-01-28 03:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]