| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 2 月 1 日 星期三  |
| **好野`] |
今日睇左''最愛女人購物狂''
實在太kai喇,,
死唔斷氣咁,,
最後fong fong咪又同左簡仁一齊,,
唸死都係,,- -
跟住去左2010,,
好彩地冇乜人黎,,XDD
跟住同丫媽,,E媽佢地行左陣,,
無聊
跟住E媽買左隻''張偉文唱好自己'',, - -
無奈
跟住係E媽到坐左陣,,
同小翔傾左陣,,
自己搭van搭黎
都ok搞笑,,
又話部tel係屋企,,
仲x緊電,,
返到去都爆啦,,
唔知點解呀媽比我去同d fd睇戲,,
太正喇,,
仲唸住聽日做hw,,
點知又要後日先做喇,,
不過又去唔到敏敏個p,,
so unhappy,,/.\
聽日有心情地睇戲,,
敏敏玩得開心d**
|
| 刊登時間︰2006-02-01 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 31 日 星期二  |
| 麻Q煩!`] |
今日係...冇利是既..- -
下就BEE BEE買左KFC黎食,,
正AR!
下就敏敏同WAN WAN打黎,,
問仲去唔去個BIR P,,
我HOHO想去,,D人唔比,,''''''''''
個日係99.9%得閒,,
你擺明唔比我去人地屋企..
但係敏敏仲要食KFC同M',,正到呀媽到唔認得,,
仲要搵野黎講話個日要拜年,,
你唔好以為我乜都唔知啦,,白痴`
拜拜拜,,拜你呀媽丫,,
頓時好爆僧你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
聽日又話睇咩''最愛女人購物狂'',,[唔想同你睇!!!!!
呢1刻好僧你,,
睇完仲要話去2010睇人打麻雀,,
fuck,,麻q煩,,
整埋d咁既野出黎..
你有冇唸過我係個到,,
同個d人冇野傾,,冇野講,,
係幾咁kai咁坐係到,,
又係聽mp3,,
悶7我喇,,~~~~
好唔想過聽日lo,,
仲要同你地睇戲,,
仲唸住同d fd睇,,
唉,,,,,,,
係個到又要坐3,4個鐘,,
你睇人打好開心架,,
我好想死咁解姐,,,
我係呢個假1定要同d fd出街架喇,,
你唔比的話,,我咪睇下點對你lo,,- -
敏敏,,
真係10分之對不起,,/.\ |
| 刊登時間︰2006-01-31 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 30 日 星期一  |
| 朱古力` |
今日一起身就洗左個頭,,
頂唔順喇,,- -
今日d呀表冇咁快黎,,
有時間比我換3喇,,^^
同琴日差唔多,,
個頭冇整,,冇扎到,,係咁2,,
下就大姐就做左個hoho笑既動作,,
真係比我地笑下開心下..
拆左d朱古力黎食,,
ho正牙~~!
唔知邊個buy的..
今天利是不多,,
明天再來!] |
| 刊登時間︰2006-01-31 12:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | » | |