| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 2 月 16 日 星期四  |
| 好耐冇打喇 [** |
好耐冇打喇,,
有d衝動,,好想打返
我真係好僧僧僧僧僧你呀死肥仔,,
唔好係我面前做d咁既kai野啦,,
我真係會睇你咩- -
搞到我d fd都僧埋你囉,,
唔好再係我地面前抄哂野喇,,
又打埋d白痴交咁,,慳d吧啦~~~!
人去邊你又去邊,,
知唔知醜架你,,
係要我望住你呀??返屋企丫唔該`````
見到你真係好想噁呀,,
仲要日日見到你,,唉,,好想死囉
白痴kai~~!!!
好喇,,講完個死肥仔,,
講返今日啦,,
今日麻麻啦,,
i.s勁悶囉陰公,,
麥sir:咁多人作反,,你都唔理,,好好野囉- -
茅sir:好掛住你牙```
成班係到玩,,我硬係唔例啦,,同敏傾左陣,,
d人係咁問我過黎做乜,,好無奈囉,,
仲要'手羅'埋人地張登走,,真係衰人\./
cheung,,
man牙``
|
| 刊登時間︰2006-02-16 08:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 5 日 星期日  |
2006 年 2 月 3 日 星期五  |
| 偷雞--XDD** |
今日係敏敏的BIR,,
HAPPY BIR~~!
今日約左BOWWING,恩恩同K MAN出黎,,
去左睇戲------------------''春田花花同學會''呀,,,,XDD
唸住真係好好睇,,
點知------------
9唔搭8,, - -
都ok搞笑,,
睇完去左吉野家也野,,
冇食到,,
跟住,,
買左份野比敏敏,,hello kitty,,
so cute..
50幾$,,冇$喇..
跟住唸住係佢屋企樓下比佢,,
佢話,,
你上我屋企啦,,就咁,,上左去坐左10minsssss,,
係呢10mins入面,,
冇野講,,
因為同bowwing剎緊,,- -
走個陣,,媽媽打黎,,
那野lo,,
好彩識講野,,XDD
跟住我同K MAN係新墟行到chi落,,
((街頭行到街尾咁,,- -))
行到chi落就黎死咁滯,,好彩味死,,- -
行完chi落買左dd咁多野,,
行返吉之島,,
我地4個都行到死死下喇,,
係最高個樓唸住坐下,,
冇位,,4條友係到企,,((成班大陸貨咁,,- -))
企企下,,見到1男1女就黎走,,
唸住行過去坐啦,,
點知比個呀婆坐左,,
係咪話::老屎忽::
笑死喇''
跟住k man話::個到有位丫::
我同bowwing就白痴緊,,跑過去坐。
坐左10minsssss到,,
有個石蕉行過黎話::呢到係影相架,,唔係坐,,要坐坐個邊啦::
無奈咁又行左前面。
跟住我地遠眺到個個影相的位置有人坐左係到,,
個石蕉又落左去,,
bowwing係咁爆哂粗咁罵,,
硬係啦,,有2位38坐左係影相的位置到,,
無奈的我們。
跟住出吉吉島食,,
食完去左2%到買左條富,,
$120 ga,,
so like呀!!!~
聽日好似話去舅冇到,,kakaka
好開心呀今日 |
| 刊登時間︰2006-02-03 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | » | |