| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 24 日 星期五  |
| 我的名曲 ** |
霍霍霍霍霍霍霍霍````````
呢幾日都OK啦,,
勁玩小矮人,,
太好玩喇實在!!
''小矮人,,我最愛既小矮人''......
超姐個樣實在太波Law喇,,
好鬼好笑架姐``
雞雞剪左頭髮,,
剪面好好玩呀~~
波頭個頭都係咁波。
小晴晴好鍾意玩人囉,,屎忽鬼``
霍霍霍霍霍霍霍霍````````
|
| 刊登時間︰2006-03-24 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
| 冇mood牙 ** |
今日真係爆哂冇mood囉,,
放學去睇班際,,
一早都知lost了,,
最尾都係4:0
好好囉,,
人地班對1B-----------------------11:0
wa!!1b勁哂囉
跟住放學,,
同flora搭507,,
仲唸住好開心,有人陪wo,,
點知就黎落車個陣唸住睇下部手提,,
點知唔見左囉,,
flora打比我都通既,,
但係就冇feel到部既囉,,
邊絛仆街咁仆街牙,,
我部既都out哂架啦,,
你咁仆街達左佢,,
你絛仆街丫,,
我唔知你係邊絛仆街,,
我知既話,,
你仲唔仆街?? |
| 刊登時間︰2006-03-17 09:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | » | |