2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


非常沉悶的日子 分類: ︽無聊的日子︽

"早上"

同嫻+茄子+豆腐+開花一齊番學

差小小就遲到...

好彩~趕到

eNG~悶到死..(又好想成長)

mISs.L講野真係好悶

但係又唔比人SlEePinG...辛苦極了!

鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴

終於都落堂喇!

拿拿聲問人借書

MaThs X2好彩可以同豆腐坐

努力做工作紙..

冇想成長既FeeL

地理:面對大波奶...(又成長喇!)

地理作業差小小又要留堂做番

麻鬼煩煩   =囧=

食飯喇!!!

中文X2:面對朱鍾

上堂教[寒冬小吃]

無啦啦係到講埋D街邊小食既核突野

重要越講越有

佢既人生真係好核突囉!!!

視藝X2....面對蔡Sir

有得去洗手間...

蛇王...哈哈...

番到去...被佢鬧...

終於放學!!!\

做完改正...閃人

去左南山玩....\失望

完完完完完完完完完完完

 

P.s  我開始分唔清

   咩係真...咩係假喇....

真係好亂呀!!!!



2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


2008-01-21 分類: ︽無聊的日子︽

今日真係可以話開心又可以話唔開心

開心既係係科學堂訓覺..

雖然訓落去既野好硬..不過

點都好過冇得訓

好耐都冇試過係堂上

可以任我訓..

仲要唔理添

歡樂既時光真係過得好快

話咁快就落堂

我足足{生長}左成堂呀

不過下一堂係中史

非常之唔nike

牙Sir講野好悶....'

搞到我又好想訓喇

唔知今日係咪訓覺日呢??

咁好訓既!!>(00)<___爛Gag一個

終於可以等到食MuM MuM喇

食完左之後...就幫[朱]借33

點知個個都冇...慘慘

最後都係放棄左~

兩堂都P.E都要企...可憐的她

鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴鈴....

又落堂喇....要去換33

上埋Eng就放學喇!!!!!!HaPPy

但係遲左好多先落堂...

跟住交完野就走喇

我。欣><2...就去左南山食+玩

諗住等埋嫻嫻...

不過佢黎唔到...有D失望嫁

但係..算啦!!Fd冇計...

滴答滴答...時間過得好快

我地各自各都要番歸喇!!

要講聲"拜拜!"

而我今日所發生既野都完喇...

 

P.s  我要努咁織我條頸巾呀!!加油~加油



Ahiulaam
暱稱: Jasmine
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2015-04-27
got sick
2015-04-22
Back to qooza
2008-05-21
文章分類
全部 (77)
*唔明白呀!!!! (3)
【令我生氣事件簿】 (1)
︽無聊的日子︽ (12)
☆屬於"他"的事★ (5)
未分類 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋