我好憎朱鍾囉....
收左我陪電話....
當時情況係咁既..
『話說上星期五...中文堂..
我比牙Sir叫左起身背書
我當然唔識啦...
就比佢留堂背番
我果日就要去團契
諗住同Miss講早D走...Miss都比嫁~
跟住Miss問我呀Sir罰咩...
我咪話背書囉!!
點知有個8婆同Miss講呀Sir又要人抄書又要人背..
跟住Miss就去搵朱鍾...搞到我冇得早走..
我真係唔明關佢咩事囉....
我既事我自己會理啦
唔係佢我唔洗唔遲先走得囉!!!
完左個時已經係5:30喇
上到去仲要抄20次書先可以背
抄左陣....呀Sir入黎...
話:邊個識背就背..可以唔洗抄
聽完之後...我緊係快D背啦...
果陣都已經7點幾喇...
我背完之後...等埋"郭"先走
就果時因為好夜...我呀媽就send我
我咪覆囉!!
我企後D覆...扮係個袋到汁野...
呀Sir幫人背書果時...無聊得擠
望左過黎....見到我搵咁耐
就行過黎...睇下我做咩
佢一開個袋就見到我部電話喇
跟住就比佢收左
我都未send完
就比佢收左
我知佢唔會比番我
所以我知道...一定會比我媽鬧死
牙sir叫我去搵佢....又埋一大論廢話..
話帶電話要記兩個缺點....
又懶好心話唔想我比佢記
我真係另願你記好過呀
起碼可以拎番
但係佢要我申請囉...唔該
搞到我冇得用
仲話星期日可以拎番
點知都係假嫁
去到佢間officf到門係鎖個囉
有冇搞錯呀
係你叫我番黎羅嫁
宜家算點呀!!!呀sir大曬呀!!!!』
星期一我一定會串死佢....
睇住黎啦....
p.s搞到我喊到對眼都腫曬....頂佢
|