好開心呀~!!!今年係我第1年參加暑期青少年足球培訓計畫--------賽馬會青少年足球推廣
真係發夢都想我自己可以最少去到第3階段比賽今日表現未能達分自己角度~"~比人幾次都過左好無奈雖然佢地唔係好勁但係對我離講係我要超越既目標~!!!因為唔我想做方中既負擔不過係上場港大果場友誼賽中我覺得我表現好唔電 要加油......(閱讀全文)