如果老豆真係就快要過生我希望張sir可以過離傳道:D如果老豆相信的話便可以上天堂老豆上左天堂當然做仔的我都會好開心啦:D老豆上左天堂到我就快過生果時起碼可以再有樹會見返老豆:D只係唔知道我上唔上到-0-
之前我老豆有一日好唔開心 唔知點解之後聽人講話訓係我老豆格離床果個人岩岩過身可能係所以唔開心~"~今日我見到有人過身我一開始都冇咩野到左果個人真係過左身果時我好傷心我好驚~&quo......(閱讀全文)