好耐冇打卜lu
哎.唔知之前典解唔想打卜= =
不過金日.我決定要打返blog啦
''放左暑假之後
先發覺原來真係好悶
昔日都想出街
旦出街又唔知去邊
`出街要煩去邊
唔出街又俾細佬煩
總之超煩...
救命呀
出現缺錢既問題;;
無錢旁身,真係冇乜安全感...
大家請小心豬流感