金日朝早係到企
超熱.狂係到流汗
有個仲暈埋{有人推.仲有得坐}''勁正
妖.啲蚊靜係咬我.乜料ar
上堂又悶.又眼訓
最衰係啲老師唔俾人訓
家政堂整紅豆糕
都ok好食既
但係唔想拎返屋企.自己又唔想食wo
咪格硬叫人食曬去lo
''我要冬天ar!''