2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


2009-04-20 分類: 未分類

金日朝早係到企

超熱.狂係到流汗

有個仲暈埋{有人推.仲有得坐}''勁正

妖.啲蚊靜係咬我.乜料ar

上堂又悶.又眼訓

最衰係啲老師唔俾人訓

家政堂整紅豆糕

都ok好食既

但係唔想拎返屋企.自己又唔想食wo

咪格硬叫人食曬去lo

''我要冬天ar!''

 

 

 



AishiteruBo
暱稱: "Aishiteru__FoReVeR''
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 314
今日人氣: 3
累積人氣: 2935
站內搜尋