2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


2009-04-10 分類: 未分類

金日gigi10:00黎左我屋企

我地食完野就同楓&黃柏宗去做his project

係地鐵到見到崔生

佢傻更更咁.好似驚左我地咁

正一白痴仔=}

之後我地係中環行左勁奈同埋不停係到影相

一路行.個頭就係咁亂.超煩lo

行左咁奈.都仲有3個地方may搵到.仲要撞到bobby佢地{超黑}

算數;最後都係唔揾...去左搭船{好舒服呀}

搭到尖沙咀.諗住去gigi屋企la

點知唔知搭咩車返油塘wo

跟住問左勁奈.先搭到車

去完gigi屋企

大家就散了;各自回家

 

 

累了;

我唔想諗.都唔敢諗

因為以啲野都唔侖到我去諗''

 

作的夢 還是遠遠的

擁有了 同時也失去了

我不想捨得 也不想懂得

當世界不知不覺的變了.你會變嗎?

你願意為她 放棄全宇宙嗎?

 



AishiteruBo
暱稱: "Aishiteru__FoReVeR''
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 314
今日人氣: 5
累積人氣: 2937
站內搜尋