金日gigi10:00黎左我屋企
我地食完野就同楓&黃柏宗去做his project
係地鐵到見到崔生
佢傻更更咁.好似驚左我地咁
正一白痴仔=}
之後我地係中環行左勁奈同埋不停係到影相
一路行.個頭就係咁亂.超煩lo
行左咁奈.都仲有3個地方may搵到.仲要撞到bobby佢地{超黑}
算數;最後都係唔揾...去左搭船{好舒服呀}
搭到尖沙咀.諗住去gigi屋企la
點知唔知搭咩車返油塘wo
跟住問左勁奈.先搭到車
去完gigi屋企
大家就散了;各自回家
累了;
我唔想諗.都唔敢諗
因為以啲野都唔侖到我去諗''
作的夢 還是遠遠的
擁有了 同時也失去了
我不想捨得 也不想懂得
當世界不知不覺的變了.你會變嗎?
你願意為她 放棄全宇宙嗎?
|