2009 年 4 月 7 日 星期二  |
| 2009-04-07 |
分類: 未分類 |
好多學校都放假la
唯獨我個間may放
妖!真係勁火lo...
金日係學校
都冇咩野特別
啲P.E班係到玩囉!
唉!P.E班同ART班真係勁大分別
P.E班就嘈到嘔.ART班就靜到嘔
搞到我都有啲想去P.E班到讀tim
P.E班真係好勁多lo
''揾日叫啲P.E班去ART班到讀
ART班就去返P.E班到讀''
咁就好勁多la{真係發夢都冇咁早}
星期五放假lu
[我要訓耐啲.呀媽你冇嘈醒我ar]
你係咪傻嫁?
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 64 | » |
|