2009 年 3 月 25 日 星期三  |
| 2009-03-25 |
分類: 未分類 |
唉!金日測左英文
ok la.open close好難
都睇唔明佢up咩
測埋聽日就測曬la
好開心ar.以幾日真係溫得勁辛苦
但係聽日測數學
係我最屎既一科{老師仲要話份卷唔易}
咁金次實肥梗la
聽日放學又要補習.真無mood= =''
希望gigi你bid到la{我好想好想要ar}
莪期待著你
莪也很愛尒=]
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 64 | » |
|