2009 年 3 月 10 日  星期二   晴天


2009-03-10 分類: 未分類

金日好悶...

都係上堂

食lunch

放學

珊珊放學個時走左先

所以得我同gigi放學

之後都係係地鐵到hea左陣

咁我就返油塘.gigi就返鑽石山

then.我就好悶好悶咁做功課

好悶好悶咁訓左陣...

救命ar.真係好悶好悶好悶好悶呀...

係時候溫書lu_______

 

 

唉!金日令仔俾人捉左去(gigi同楓勁嬲)

最衰係佢.黑人憎



AishiteruBo
暱稱: "Aishiteru__FoReVeR''
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 314
今日人氣: 2
累積人氣: 2903
站內搜尋