2009 年 3 月 10 日 星期二  |
| 2009-03-10 |
分類: 未分類 |
金日好悶...
都係上堂
食lunch
放學
珊珊放學個時走左先
所以得我同gigi放學
之後都係係地鐵到hea左陣
咁我就返油塘.gigi就返鑽石山
then.我就好悶好悶咁做功課
好悶好悶咁訓左陣...
救命ar.真係好悶好悶好悶好悶呀...
係時候溫書lu_______
唉!金日令仔俾人捉左去(gigi同楓勁嬲)
最衰係佢.黑人憎
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 64 | » |
|