今朝早 遲左小小起身 不過好彩冇遲到姐
返到去準備考試 今日係考1a 同 1b 仲有中文discuss...唔係講左好多野
唉 之後去左mc溫書 吹水 溫極都唔係好識tim
今日去到8點幾先走 = = 好夜喇
返到屋企9點到 好支力 眼訓死
聽日考econ 死得 唔知點考 好鬼多野背...
d定義 死得 個屈機鄭好哂利嫁 錯一個字可以扣成2分-5分不等
今晚可能爆bit溫左經濟先
唉 而家冇哂力...唔想洗碗丫...
唉 原來讀書真係咁鬼死辛苦...真係唔知d人點讀
又可以一路打機一路溫書既
今個星期返埋聽日放3日假
爆bit溫a/c 原全唔知做咩 睇都唔肯去睇
會考點考丫 會考個d難到丫媽都唔認得喇
加油!!加油!!
(見到你也不打招呼 唉 不是人了...掛念你有何用...不過還是放棄吧!!><)
|