今日難得一日放假 出左去rab ^^
今日10點到起身 之後攪點埋d野就去踩單車
我以為enya同軒會早過我到tim 原來佢地仲遲
之後搭615去泥圍拎單車 我都係岩岩先知原來斌哥部私家車係咁細部既
個圍村好鬼多狗丫 係又吠 唔係又吠
踩左去元朗 天水圍 之後食野 買野飲
1點幾到 準備去碌ling 玩左1粒鍾
我覺得我今日好勁 過左100分 kaka 我最高分
之後諗住去篤波 點知都係算喇 冇位 唔篤喇
同斌搭k58返屋企
今日好似考完試咁 走出去玩 = =
要記住係仲未考完試嫁...
要溫反書喇 e個星期掛住溫書冇咩訓過覺 支力死
(sorry Enya,,今日見你唔係幾開心咁 唔知咩事令你唔開心 唔好嬲喇...)
|