| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
>.<  |
分類: 未分類 |
今日右係要番學
本來諗住同心心and朗朗
一齊搭車
點知我起唔到身
我落街見到ah男係巴士站
佢話等黎晉謙
等等等.......終於到左
上堂又係講D無聊野
放學同ah男and ah謙
去藍灣
買糖
俾ah男個家姐
之後一齊番屋企
88886
mnj |
| 發表時間:2009-08-14 11:38 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
唉!!!!又唔見左部電話  |
分類: 未分類 |
失敗失敗
失敗失敗
又唔見左部電話喇
今日
番文理
東區警民.......唔知what
訓導主任話唔要聽到以下6個字
「我以為.......唔記得」
好Qx10惡
ah男冇番
上堂個時好多人電話響
佢地被人鬧到趴係到
放學
同朗朗,心心一齊去搭車
根住黎晉謙就叫我哋搭唔知幾號車
我哋都係搭左82
mnj |
| 發表時間:2009-08-12 02:59 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 22 | »
|