| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 15 日 星期三  |
唔開心中  |
分類: 未分類 |
唔開心.....
唔開心......
點解無留生日快樂架^~^哼
今日去左無印良品
掃貨 ...........138蚊
根住買左個418蚊既袋

共=556
唔駛自己俾
哈哈.......fd俾當生日禮物
坐車嗰時見到
阿彤
攪大食會
好多野食

仲有生果盤:::

多謝mum
yimmy!!!!
yimmy!!!!
yimmy!!!!
mnj |
| 發表時間:2009-07-15 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
生日...happy birthday  |
分類: 未分類 |
考完試輕鬆曬....D卷好鬼難呀
D女仔好鬼7777777
我學校嗰D靚好多
勁搞笑囉
1科考完就小息..1科考完就小息..1科考完就go home
本來諗住番屋企拎野比阿男
根住家姐黎左
同阿朗一齊坐車
Happy Birthday!! f0R Me
聽日生日,朋友們,有咩禮物送比我呀................. 哈哈
今日見到阿彤同阿殷.......我對住阿殷笑
姣係彤就如為我對住佢笑,仆街喇
sOR對唔住!!我應該斯文D
今晚姨媽同我食飯
有禮物,有m0nEy
記住留個
Happy Birthday
88
mnj |
| 發表時間:2009-07-14 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|