琴日政府話豬流感好嚴重,幼兒園同小學停課2周。其實唔駛番學我係好唔開心,因為我見唔到我鍾意既人-∮-xxx但是我都要番補習社右話帶口罩真係煩死人我睇完我好憎的人blog佢係一個姣婆扮有好男朋友同朋友啲豬扒對唔往我唔應該感話人,靚女好唔好成日係blog到講人是非今次到我有98頁好西厲咩講D無聊野真一是非精白痴仔傻仔......................
對唔往呀!因為太忙無寫到blog希望大家繼續支持我啦因近日有個畢業試要考所以......是啦,大家有冇睇張敬軒x方大同啲拉闊演唱會呀?我聽人講話佢哋唱得好好喎!唔知呢?因為我買唔到(非)呀
仲有呀張敬軒佢出Love&Living第二版啦!真係衰呀我買咗第一版炸我會買第二版因為有好多野睇呀俾張相你哋睇::