原来.

                                                                       

                                                                              

 

                                                                                               发觉..有时候...

                                                                                               喺要简简单单滴..

                                                                                                唔喺个话就会好攰..

                                                                                                就似喺风筝..

                                                                                                唔可以将佢拉得太紧..

                                                                                                如果唔喺..始终会跌落嚟..

 

 

                                            刊登時間:2007-08-24 06:42 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]