原来.
发觉..有时候...
喺要简简单单滴..
唔喺个话就会好攰..
就似喺风筝..
唔可以将佢拉得太紧..
如果唔喺..始终会跌落嚟..
刊登時間:2007-08-24 06:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]