落雨喎.

                                                                       

                                                                              

 

 

 

 

 

 

                              睇原*黑糖玛奇朵*

                              睡觉..

                             今晚落雨应该好训滴..

                             你呢?猪..

 

 

 

 

 

                                            刊登時間:2007-08-21 01:38 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]