落雨喎.
睇原*黑糖玛奇朵*
睡觉..
今晚落雨应该好训滴..
你呢?猪..
刊登時間:2007-08-21 01:38 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]