巧野丫><
我50自終於游到33秒啦
超開心>v<
我地c grand嬴左全場第2
我同羅嘉自接都游到33
路希失哂==||
得果35
唉....
而f.1就36
雖然入到決賽,但係都係得第5....
而其他c grand既都有獎
f.1果條蝶王又有金又有銀
c grand im4x50就銀
輸左0.5秒><
而overall觀瑪就有全場第3
算好吧==||ぺ
下面果d係lunch無聊果陣同羅嘉heir影9龍公園
咁多張最鐘意呢張==||
羅嘉俊的背影....












果個金杯d相要叫人sd比我=.=
聽日先post上黎
|