哇=.="今日Music contest呀
由8點聽牙聽
聽到12點幾
最好聽當然係校長最後果一首啦
雖然的確好old既一首歌
不過掌聲就好多
仲有個咩pancakes
唉....
咩咩著名歌手話
的確係丫
我連佢個名都未聽過囉
music contest完左
番屋企跟住想睇陣電視先去踢波
點知
停電丫><超無奈咁hei左1個鐘
去到足球場
見到佢地踢緊啦
踢細場
踢左一陣
半場休息啦
見到校長黎左-0-唔知係咪胡仔叫既
跟住就有野睇lu
校長vs胡仔
校長我果組-0-
因為有鄭朗,,黃學文,,李俊同黃學文牙哥
屈哂機
好似14比3(入左1粒好過冇)
正常丫
校長佢射波傳波都冇人mark
踢波又咁勁
唔屈機都難
踢完之後
知道左校長住我附近架
【聽日OCEAN PARK 我要hei足全日啦><】
|