BlOG`            RABBIT❤
°||下雨天了ㄟ__× *▅°
     ×○想起妳。°×
ArhO_0410
暱稱: ❤      兔仔* * + ~
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8月5
8月21號
空白
3月28號
3月21號
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
×消防老`_
×檸檬`_
×馮彤`_
×嘉`_
×珮珮`_
×JaM彤`_
×細婷`_
×惠惠`_
×膠小明`_
×朱古力`_
×阿飯`_
×花花`_
mcsd1994 (mcsd1994)
s20040204 (s20040204)
×丫曉`_
×ah砵`_
×文 `_
( c.wybb- ) (kaI__V)
×翁姑`_
×阿芳`_
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 957
今日人氣: 3
累積人氣: 4031
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


12月13號 愉快 分類: 未分類

尋日踩單車呀
好攰..
踩左十萬9千里..
踩左一陣又休息左一陣
之後去左x壩
好長><
去到最遠 我地坐底左

我見到有3隻cat好q
行埋左一齊
so 我影相><正

之後我發覺大鼻不見了- -
我叫人陪我1齊搵佢
但冇人搵- -
之後佢番左黎 話抄左車 冇人搵佢
喊左- -
我比佢屈lo- -"話我坐左系度冇人理佢
sh!t!
之後踩番番去- -
我踩最尾 廢是又甩1,2件- -
之後sally 甩鏈
我幫佢正完 之後又踩- -
超攰
踩極都未番到去- -
之後我同偉當失路
經無限既辛苦我追得番前面既人a_a
哈哈~
成場得我1個冇抄車><
好有滿足感!!
之後交車
同果d人傾左一陣計
原來有個識得馮彤=大妹
哈哈 打左比佢
又講左陣- -
之後我地坐巴士番去葵方

而肥溫就番屋企食飯
其他本來諗住就我地"生氣了的小鼻鼻"
去食plzza
點知去到
我地6個男仔叫哂野
明慧,安安,sally 走左- -
講都冇講聲~- -
O咀
不過算啦 原來佢地冇銀- -
真系好貴下
1人食左1百
鼻都問我借左20 --
~"~
最後我同佢一齊番左屋企
攰攰~