尋日踩單車呀
好攰..
踩左十萬9千里..
踩左一陣又休息左一陣
之後去左x壩
好長><
去到最遠 我地坐底左

我見到有3隻cat好q
行埋左一齊
so 我影相><正

之後我發覺大鼻不見了- -
我叫人陪我1齊搵佢
但冇人搵- -
之後佢番左黎 話抄左車 冇人搵佢
喊左- -
我比佢屈lo- -"話我坐左系度冇人理佢
sh!t!
之後踩番番去- -
我踩最尾 廢是又甩1,2件- -
之後sally 甩鏈
我幫佢正完 之後又踩- -
超攰
踩極都未番到去- -
之後我同偉當失路
經無限既辛苦我追得番前面既人a_a
哈哈~
成場得我1個冇抄車><
好有滿足感!!
之後交車
同果d人傾左一陣計
原來有個識得馮彤=大妹
哈哈 打左比佢
又講左陣- -
之後我地坐巴士番去葵方

而肥溫就番屋企食飯
其他本來諗住就我地"生氣了的小鼻鼻"
去食plzza
點知去到
我地6個男仔叫哂野
明慧,安安,sally 走左- -
講都冇講聲~- -
O咀
不過算啦 原來佢地冇銀- -
真系好貴下
1人食左1百
鼻都問我借左20 --
~"~
最後我同佢一齊番左屋企
攰攰~
|