一陣間又去踩單車啦 其實我好攰~" 唔緊要拉;去玩@@ 尋日職業博屌會 完左我仲要幫手汁野 功過相抵- - 汁哂成層F.4 好攰呀- - 番到屋企又要落街 ~"~ 好拉;打陣機先..@@ c個m啦*3* 88~