今日朝早起左身:( 好攰..唔想番學a0a~ 但系..都系番左- -'' 原來今日系數學-.-' 真系悶死~ D人好煩 唔溫唔該吾好番啦 我問問題 你阻住我!? 驚遲放~咪番吾好!? 你識你既事jA~([ 凸 ]) 之後買左飯盒番屋企吃a_a 之後打機-.-' 而家壹路玩MSN壹路看頭文字D -.-'!