好耐冇打lU>v<" 尼排掛住打機xD 玩緊"仙劍" =3='' 唔好話白痴 - - 唔玩就踩 系一種好賤既行為 A_A 唉~ 成日比老豆小我 話唔撚讀書 識打機←~-3- 頂佢- -'' 我而家已經好專心咁聽書了>v<" SO 唔會理佢-.-' 由佢鬧 佢都系驚大過佢吃空氣~ 哈哈~我尼種天才~ 點會比佢吃空氣~ 唔食飽魚都吃魚翅拉; 我一定吾會比屋企人餓親既~哈哈 但系又講吾出口- -'' 由佢慢慢屌>v<" 英文真系好難讀呀....辛苦極了T^T