今日星期2
有P.E堂~
所以特別煩~
要帶衫~換!
今日都過得Ok快 感覺上
第1堂數學 由佢慢慢講= =
之後一落堂就落曬去換衫 唉- -煩
換完 落左去下面等~
一路傾計
一陣後~出去個陣
菜子杰~~激火左楊桃!!@"
佢條氣好吾順= =超攪笑囉
好似氣串咁←楊桃
之後等一陣冇事啦
出左去踢波~
好= =唔爽
之後一換完衫 我地就去左買野飲~
攰死左~
最後物理 化學~別題了= =
悶死埋
放左學好多人去左吃十蚊飯~
唔系今日冇食面 我都吾吃尼D= =
唔系太鐘意食
唔打lu 冇野打
一陣仲要出街xxxxxxxxxxxxxxxxx某xx
SOso而家去沖涼先@@"
88**~
|