今日好早起身..
起身刷牙~開機~
唉~
踏上假期了:)
吾知有咩攪呢..!?
今日星期3
1點就去同班蛋散飲茶- -''
做專題~ 唉~
>_<
尋日放半日~
食面~之後
我地8個上曬街頂~
[錯]大2
- -''曹進一時又上黎又走- -''來回5,6次- -''
好鬼白痴- -''!
之後4點幾去左新天地看看情況@@"
冇機- -''走lU~
柯老 mANDY 朱古力 我反屋企啦~
mANDY幾串- -''
我買格仔餅食~佢買野飲 系銀包拎張50蚊黎買- -''
太串!了.....
我而家都要落去,,拎張1000$ 換2張500 下次同佢出去拎黎買2粒[真保珠]
BlOG已經打完 系時候到留c0mmEnT既時候 ↓
|