BlOG`            RABBIT❤
°||下雨天了ㄟ__× *▅°
     ×○想起妳。°×
ArhO_0410
暱稱: ❤      兔仔* * + ~
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8月5
8月21號
空白
3月28號
3月21號
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
×ah砵`_
×文 `_
×丫曉`_
×樂仔`_
×容yG`_
×檸檬`_
×傻玲`_
×王子`_
×何儀`_
×婷婷`_
×珮珮`_
×禮奶`_
×啊晴`_
×馮彤`_
×花花`_
s20040204 (s20040204)
×國仔`_
×牙玲`_
×尐嘟`_
×LAM子`_
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 957
今日人氣: 29
累積人氣: 4078
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


3月19號 鬱悶 分類: 未分類

尼日冇打Blog  :)
第1堂中文  同我地溫書wOr
不過好多人都訓著左 -.-'
第2堂既生物
又有功課..堂堂都有嫁..吾做啦
等抄..!
英文堂
冇帶書 罰企
今堂我冇訓教
冇傾計A__A
有做功課
奇蹟!?
不過一樣冇聽書v3v
食飯個陣  見到羅x俊 同楊桃嘈
好吼牙楊桃-.-'
            ↑勁火爆- -
兩個都咁大聲
最後楊桃講: 你小心d呀 我吾會放過你! 
個羅x俊竟然唔出聲
大家知咩事啦-.-!?     [淆底]-.-'
之後兩個比MiSs捉左去
第4堂電腦
個Sir 真系好煩!
落左電腦堂  上網  無聊!
之後行反屋企
換完衫 我就落左去
睇中醫______骨科果類
唉~
-.-''
今日都吾算太熱..又吾算好凍
-3-''                                        尼排我吾夠錢洗牙
攪錯~!  
cmcm thX