尼日冇打Blog :)
第1堂中文 同我地溫書wOr
不過好多人都訓著左 -.-'
第2堂既生物
又有功課..堂堂都有嫁..吾做啦
等抄..!
英文堂
冇帶書 罰企
今堂我冇訓教
冇傾計A__A
有做功課
奇蹟!?
不過一樣冇聽書v3v
食飯個陣 見到羅x俊 同楊桃嘈
好吼牙楊桃-.-'
↑勁火爆- -
兩個都咁大聲
最後楊桃講: 你小心d呀 我吾會放過你!
個羅x俊竟然唔出聲
大家知咩事啦-.-!? [淆底]-.-'
之後兩個比MiSs捉左去
第4堂電腦
個Sir 真系好煩!
落左電腦堂 上網 無聊!
之後行反屋企
換完衫 我就落左去
睇中醫______骨科果類
唉~
-.-''
今日都吾算太熱..又吾算好凍
-3-'' 尼排我吾夠錢洗牙
攪錯~!
cmcm thX

|