今日 我見度 尼班重未見過既野
就系...
數學既統測 竟然可以令到咁多人溫書..
差吾多全班都系到溫 形- -''
今次應該測得吾好呀我..
第1頁已經錯左
記錯>"<
D英文又吾識睇wOr 都吾知佢講咩
個楊守On9嫁 人地話周sIr 都有解釋最尾個題英文
佢一個字都吾講 連測完都吾講 話驚我地通水
On9 咁就冇左5分 你吃屎啦吾該!
吾知有冇100呢...唉~
P.E堂 都Ok好玩
玩 "到立" 易拉 我咁勁~ 吾洗人幫都點A_AgD
"則手番"就吾識..
不過唔緊要啦 下堂都應該學得識
不過唔鐘意玩尼D
都系打反"藍求"好
之後兩科都好悶呀
物理 化學
所以我一定吾會選理科既野= =
今日落雨呀..
好釆走個陣停雨jA
朝早吾知咩事
幾個玩野 話咩我條女
攪到我好無奈
有鬼咩 玩野呀-.-!?
一陣柯老好似落去"箭"頭髮
叫我陪佢落去 "葵方"
所以..而家打完 去沖涼先A_A
一陣載吾載"帽"好呢!?
咁短頭髮好柒-.-''
攪度載吾載都系..唉~~
等長呀 吾講lU
bYE~8**× 

|