BlOG`            RABBIT❤
°||下雨天了ㄟ__× *▅°
     ×○想起妳。°×
ArhO_0410
暱稱: ❤      兔仔* * + ~
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8月5
8月21號
空白
3月28號
3月21號
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
×白樺`_
×JaM彤`_
×容yG`_
×朱古力`_
mcsd1994 (mcsd1994)
×曈曈`_
×國仔`_
×晧浩`_
×惠惠`_
×柯老`_
×阿芳`_
×細婷`_
×阿海`_
×安安`_
×貓仔`_
×花花`_
×丫曉`_
×芷晴`_
×啊晴`_
×牙玲`_
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 957
今日人氣: 34
累積人氣: 4083
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 24 日  星期二   晴天


3月24號 愉快 分類: 未分類

今日 我見度  尼班重未見過既野
就系...
數學既統測 竟然可以令到咁多人溫書..
差吾多全班都系到溫  形- -''
今次應該測得吾好呀我..
第1頁已經錯左 
記錯>"<
D英文又吾識睇wOr  都吾知佢講咩
個楊守On9嫁   人地話周sIr 都有解釋最尾個題英文
佢一個字都吾講  連測完都吾講 話驚我地通水
On9   咁就冇左5分  你吃屎啦吾該!
吾知有冇100呢...唉~
P.E堂  都Ok好玩 
玩 "到立"  易拉 我咁勁~  吾洗人幫都點A_AgD
"則手番"就吾識..
 不過唔緊要啦  下堂都應該學得識
不過唔鐘意玩尼D
都系打反"藍求"好
之後兩科都好悶呀  
物理 化學
所以我一定吾會選理科既野= =
今日落雨呀..
好釆走個陣停雨jA
朝早吾知咩事
幾個玩野 話咩我條女 
攪到我好無奈
有鬼咩  玩野呀-.-!?
一陣柯老好似落去"箭"頭髮
叫我陪佢落去 "葵方"
所以..而家打完  去沖涼先A_A
一陣載吾載"帽"好呢!?
咁短頭髮好柒-.-''
攪度載吾載都系..唉~~
等長呀    吾講lU
bYE~8**×