尼個星期好多統測.. 不過冇咩關係..~ 我都一樣吾溫 反到學校先溫 視藝 Ok la 不過個mIsS好無聊 問埋D白痴野 開始有D吾鐘意尼件MISs 中史又統測 識D吾識D呀今次 應該都合格既.. 中文又作文xD 500字~ 之後食面~與平時一樣.. 科技堂 訓著左.. 今日落雨有少少凍凍地~ 吾講啦~今日冇咩特別~ 好掛住你..@@" hE!~ 你呢!? 請留c0mEnT後 才離開