今日都算熱啦.. 攪度我留曬汗.. 都好悶牙今日 所有堂都好順利 好乖呀今日d人 哈哈~ 時間好充實-.-'' 英文做反勁多野 改正等等 睇片..衰過黑白..~ 回家去~ 而家諗住搵d歌放落黎- - 旦系吾知用咩呀!? 有冇提意呀 岩岩見大花msN打爆爆王 我又下載緊-.-一齊玩 哈哈:) 重開左隻帳呀 星期日約左劉昌&遠打波 想打既一齊啦! A_A 你地走左去camp 真系好好feel 哈哈~ 再見啦~ 吾好撞鬼牙你地