BlOG`            RABBIT❤
°||下雨天了ㄟ__× *▅°
     ×○想起妳。°×
ArhO_0410
暱稱: ❤      兔仔* * + ~
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8月5
8月21號
空白
3月28號
3月21號
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
×雞仔`_
s20040204 (s20040204)
×王子`_
×禮奶`_
×安安`_
×丫曉`_
×ah砵`_
×芷晴`_
×白樺`_
×細婷`_
×傻玲`_
×大鼻`_
×阿儀`_
×阿海`_
×阿咩`_
×藍莓`_
mcsd1994 (mcsd1994)
×國仔`_
×何儀`_
×婷婷`_
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 957
今日人氣: 37
累積人氣: 4086
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 6 日  星期五   晴天


3月6號 愉快 分類: 未分類

唉,今日好悶呀,
中英數係埋1日 ,悶死我咩!?
中文最悶...
數學堂都覺得好悶..
勁都係咁話!  哈哈
經貿一樣拉  我都冇訓教..
英文堂..條八婆今日又博屌..
笑..
係咁比人串..
隻豬入左黎  又汁雞
即克叫隻雞幫拖..唉
垃圾湯&垃圾豬TaM
_______________
↑ 兩大豬爬 ...
唉,聽日又要番學..
諗起見到條湯蝦
就吾想玩...
-3-''聽朝約左d人識M記
8點3到葵方m記..哈
有好多人都吾識用刀叉嫁
笑死我...好大陸...呀
其實上番湯蝦既堂
不如吾好開啦-浪費全班既時間
根本吾識教書-  又樣衰
想比面佢吾傾計都吾得拉
柒頭....
笑話笑話!!↓ 哈哈
好慘呀佢!
___________________________________________________________________________________________________________________________

兒子長得醜, 該埋怨誰

一個孩子被同學笑他長得醜, 回家向他爸爸投訴:

"嗚.... 爸爸! 你為什麼把我生這麼醜? 嗚...."

這時爸爸在客廳和叔叔聊天, 聽了尷尬地打發兒子走:

"胡說! 同事都說我是俊男! 怨你媽媽去!"

於是孩子走進房間埋怨媽媽:

"嗚.... 媽媽! 你為什麼把我生這麼醜? 嗚...."

媽媽正在看韓劇看得入神, 漫不經心地說:

"胡說! 你媽諗書時是校花, 打工時又是廠花! 怨你叔叔去!"

孩子又回到客廳:

"嗚.... 叔叔! ...."
.
.
.
.
.

第二天一份嘩眾取寵的小報頭條標題: "兒子長得醜  父砍叔洩憤!"
___________________________________________________________________________________________________________________________
一個白痴老豆-.-''
個叔就慘囉..呵呵
仲有呀,食屎哥拉-3-''
咁串!?3.2jA    再挑過囉 
仲有大把野可以挑呀!
小心d呀  哈哈!
我實勁過你!-.-''
聽日又要訓教啦!-3-''
真係吾番好過..
條友今日好撚白痴
我岩岩伏係張台到
3秒鐘昨
佢叫我 吾好訓啦..企起身!
On9!?
人地訓左3,4個字吾叫起身
叫我!
尼條仆街針對啦好明顯
不過我吾放在眼耐-.-''
她只是一位小人物A_______A
↑豬精:蝦蟆仔
最後一言.......
[On9湯映霞!]
             ↑    影響視力......拎去做湯圓&蝦餃 都吾食啦..
                   食完..啞埋tim呀      八婆!