唉,今日好悶呀,
中英數係埋1日 ,悶死我咩!?
中文最悶...
數學堂都覺得好悶..
勁都係咁話! 哈哈
經貿一樣拉 我都冇訓教..
英文堂..條八婆今日又博屌..
笑..
係咁比人串..
隻豬入左黎 又汁雞
即克叫隻雞幫拖..唉
垃圾湯&垃圾豬TaM
_______________
↑ 兩大豬爬 ...
唉,聽日又要番學..
諗起見到條湯蝦
就吾想玩...
-3-''聽朝約左d人識M記
8點3到葵方m記..哈
有好多人都吾識用刀叉嫁
笑死我...好大陸...呀
其實上番湯蝦既堂
不如吾好開啦-浪費全班既時間
根本吾識教書- 又樣衰
想比面佢吾傾計都吾得拉
柒頭....
笑話笑話!!↓ 哈哈
好慘呀佢!
___________________________________________________________________________________________________________________________
兒子長得醜, 該埋怨誰
一個孩子被同學笑他長得醜, 回家向他爸爸投訴:
"嗚.... 爸爸! 你為什麼把我生這麼醜? 嗚...."
這時爸爸在客廳和叔叔聊天, 聽了尷尬地打發兒子走:
"胡說! 同事都說我是俊男! 怨你媽媽去!"
於是孩子走進房間埋怨媽媽:
"嗚.... 媽媽! 你為什麼把我生這麼醜? 嗚...."
媽媽正在看韓劇看得入神, 漫不經心地說:
"胡說! 你媽諗書時是校花, 打工時又是廠花! 怨你叔叔去!"
孩子又回到客廳:
"嗚.... 叔叔! ...."
.
.
.
.
.
第二天一份嘩眾取寵的小報頭條標題: "兒子長得醜 父砍叔洩憤!" |
___________________________________________________________________________________________________________________________
一個白痴老豆-.-''
個叔就慘囉..呵呵
仲有呀,食屎哥拉-3-''
咁串!?3.2jA 再挑過囉
仲有大把野可以挑呀!
小心d呀 哈哈!
我實勁過你!-.-''
聽日又要訓教啦!-3-''
真係吾番好過..
條友今日好撚白痴
我岩岩伏係張台到
3秒鐘昨
佢叫我 吾好訓啦..企起身!
On9!?
人地訓左3,4個字吾叫起身
叫我!
尼條仆街針對啦好明顯
不過我吾放在眼耐-.-''
她只是一位小人物A_______A
↑豬精:蝦蟆仔
最後一言.......
[On9湯映霞!]
↑ 影響視力......拎去做湯圓&蝦餃 都吾食啦..
食完..啞埋tim呀 八婆!
|