今日第一堂:地理
點解個影片睇過-佢又播多次-3-'!?
成堂冇聽書-.-'A_A
成堂系度玩畫手-3-''
痴線嫁----猜十鋪我輸8鋪
所以我隻手/___\花曬
第2堂:數學
傾多左計-冇聽書-3-''呼!
都識-3-''哈哈-
第3堂:中文
到我說話拉-3-''
講完-舒服曬wOr
第4堂:英文
尼件MiSs 真系好痴線
佢都On柒柒,,又吾識教書
悶我根系傾計拉-又叫我吾好傾
到我吾傾-訓教
又過黎拉我起身-3-''
比我屌化左!A_______A
起左身-又要我做工作紙
做完-傾計,,又叫我吾好傾-
夠鐘放學-又吾放A___________A
佢夠竟邊春個生出黎嫁!A_A?
On99滴!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
幹!你! 湯豬蝦!
今日趕住出街
又好多野買-.-!
再見
完
|