今日既第1堂:視藝
我同威一組
唉~我地個張[作品] 超7.7
超硬膠呀-.-''
見度人地既作品-.-自卑._."
今日交左拉-,-等我吾洗見星期3就煩
gd曬
第2堂:中史
有陣攪笑有陣好悶._."
娥講得好攪笑-[佢好驚d者!]-3-'笑死
有好多野要寫-,-''好累
第3堂lu:中文
中文愈黎愈多野做
勁多果d工作紙要做
=..=累呀
食飯個陣 董文好樣衰-,-比國x喊副校
捉住黎講野 講得超膠呀-3-''
最尾幾串-,-''[你明吾明呀?聰明人!]←副校名言
哈!
第4堂 科技
尼堂.....悶...悶死了-.-'
我悶到系度玩哥拉個支擦膠波
玩度訓著左(因為有少少吾舒服,所以好想訓-.-)
之後比呀SiR叫左起身
又玩波玩度又訓著左
又比阿SiR叫起身-.-''
之後又玩波-.-''玩左一陣
做中史詞語-3-''做完lu
之後又玩波-.-'
就咁夠鐘放學Lu
今日好Q熱-..-''!!
天!你在幹麼/幹嘛!?
完
|