數學堂
唉-個呀SiR冇用果d 又寫系左手面-
有用果d全部寫曬系右面-又反光wo 我又近視wo
點睇呀-3-''
所以成堂都吾知學左咩-3-''完全吾識v3v"
成堂系度玩!
某某事!火!
P.E堂
wOw 我條褲穿左-..-'' 手又損左
/_____________________\
仆得好應!-3-'
吾知幾多分呢!?
哥拉 芳 佢地竟然....19分!!! 19/20!-.-
打左2場-,-好屌呀!
物理堂
物理都Ok既-3-'吾算好悶好悶個種-,-'
所以今堂都冇訓教-3-''
旦系發呆-.-'
化學堂-.-"
尼個堂先悶-.-''
聽度我訓著左._."
比哥拉拍頭先起左身-,-'
好無聊--都吾知點解哥拉可以咁留心-..-''
吾講Lu ! 享受新喇叭--聽歌先!
完
|