今日系星期1
吾知點解 感覺好似
尼日好易過
時間好快咁..
地理堂
做功課
1樣轉眼間已過...
數學
好易..做
中文堂今日吾洗說話
下堂先~
度最後個堂 竟然冇反wOr佢
好開心..吾洗訓教..
唉- -''太難開口啦-.-''
下次米攪我 - -''
而家隻手既牙印腫左..2隻手都系................嗚
唉-視藝堂既野又未做完..
真系好煩~!
你地要既野我遲d先幫你地印啦..
仲有我以後吾再打笑話拉...
打黎叫我gAG哥
不如吾打! 你地囍歡 慢慢叫啦!
一陣5點去沖涼先a_a
5點半就落去Lu
又要見佢...唉~
你地有冇人識mp3轉mid
吾該幫幫我Ok?
我想轉 手掌印
有既cm我呀 加msn比我 ><thX
吾講啦~
得閒cm啦~ bYE~

|