好熱A__________________________________A呀" 我發覺果復活節過得太快= = 尼幾日出街 同遠,柯老,佢地去買xX 一時又系屋企打機v3v" 都可以過得咁快-.- 星期4就要反學啦... -_-凸~ 遠,,上次打波又正親隻手 前日又幫親我既某某~ 又平左一百蚊比佢== 佢今日好似仲要去 咁即系一陣又要陪佢去啦= ='' 不過都好..好過成日系屋企打機xD 唔講拉;__....打機`*":*~×bYEEEEE@@@@@@@@@@@@@""♂ 再見